Wednesday, March 10, 2010

uKhUwAh TeRpAtRi MeMoRi BeRsEmi


APIUM OH APIUM...

HADIRMU DINANTI..PERGIMU DITANGISI..
DISINILAH TEMPAT AKU MENADAH ILMU MENGISI RUANG2 DADAKU YG MASIH KOSONG DAN JAHIL..KRN KAU AKU SEMAKIN BERANI DAN TABAH MENEMPUH LIKU2 HIDUPKU YG SUNGGUH MENCABAR..
AKAN KU KENANG JASAMU...WAHAI PENSYARAH2 YG BERWIBAWA...ENGKAULAH IBU BAPAKU DISINI YG MENDIDIKKU TANPA KENAL ERTI PUTUS ASA DAN TIDAK JEMU MELAYAN KERENAH ANAK2 DIDIKMU..SYURAN LAKUM!!!





teMa jaMuaN peRpiSaHaN...


yihaaa...hampir 2 sem aku menetap kat blik a225 al malik khalid!aku rasa hepy sgt krn dipertemukan ngan adik2 n kwn yg comel2 n pelik2 karakternyer..haha mcm2 ragam,bile pk2 blik lucu taw!yg sorang ni suke kentut kuat2,yg sorang ni xsuke mndi,yg sorang ni xleh nk jmpe org,klu jmpe msti die malu2 sgt..hmm...ble dh abes sem neh mcm xsampai ati nk b'pisah ngan dieorang tp yg penting sume akn ke UM,KL untk sem dpn..jd kami pon b'pakat utk wat jamuan perpisahan pd tanggal 11 mac jam 10p.m dengan b'temakan "ukhuwah terpatri,memori bersemi"...walaupun ayt tu nmpk simple tp ia amat t'kesan bg aku..pelbagai santapan disediakan..ada KFC,kek coklat yg lazat,buah-buahan yg segar,kekacang n keropk yg b'mcm2..hehe


iNilah LaGu TeMa BiLiK a225...ngee=)
Buah-buahan pelawas n minuman yg menyegarkan tekak..huhu
masna..org sabah bah..budak p.islam gak=)
tetamu jemputan mlm jamuan perpisahan...

ct. aminah,budak usuluddin..
tetamu jemputan gak,tlong memeriahkan majlis..hehe
filzah kawanku sjk sem 1..sush nk renggang dh mcm belangkas..hik3 walau ape yg b'laku kteorng tetap cool n steady..

jom berKFC..santapan utama tyme jamuan...

kek coklatku yg begitu famous dan sering m'jd sebutan org..kih3


cara utk drif scr b'hemah..msti control jiwa beb..fokus!=)

ain..roomateku org ganu..bdk i.slam

SEPI!!!!!!Go...haha
kita nk g UM,KL...sape nk ikut??? lmbt..dh xmuat la sepi aku!!! xpe2 korang g la sendiri nnt kte jmpe kat sana ok!=)

No comments:

Post a Comment