Thursday, March 11, 2010

DINNER SEM 4...

Mlm anugerah kolej kediaman nilam puri...telah diadakan pd 11 Mac 2010 di Hotel Renaissance,Kota Bharu...merupakan dinner yg agk b'prestij gak la..haha kteorg g naik bas UM..namun xsume kwn2 dpt g cz dieorng dh blik awl la..cian2=( hmm...kteorng dijamukan ngan mknn yg enak2 hingga m'jilat jari kaki..hehe ish jijik plak ak rse..jari tgn ckup!ade satay...sotong goreng...nasi putih..sayur kailan..ikan gorng tepung pun ade n buah2 sbg pelawas yg t'baik..haha




sungguh tidak sbr menanti hidangan..huhu lapar=)



susun atur yg agk eksklusif...nk dinner ngan Datuk TNC katakan..


suasana org mengecop tmpt duduk..hik3



Tiba2 ada satu p'kara xdiduga b'laku..entah kenapa mlm tu, air mata aku mengalir ngan deras sekli..aku dh cuba control jiwa..emosi..sume2 la tp xleh nk tahan gak..aku rsa kesedihan yg amat sgt bila nk b'pisah ngan kawan2 aku yg sgt istimewa..diiringi ngan muzik backdrop yg sayu2..aduhai lemah btul ak..sume kwn2 aku dh tgok pelik je kat aku..tp nseb baik dieorng fhm situasi aku tyme tue..masing2 dtg pjuk..huh b'tmbh banjir r hotel tu..ermm..besela jiwa perempuan ni lmbut ckit mudah t'sentuh n t'guris..bkn b'makna aku ciwek n kuat nangis..tp tu la hakikatnyer..hehe malu lak=)



sedih sgt..xleh tahan dah=( sob3

setelah dipujuk..jiwaku t'ubat sedikit..=)




frenz forever!!!

No comments:

Post a Comment